(1 osoba = 1 termin, 1 termin = 1 usluga, za svaku osobu i za svaku uslugu morate zakazati termin)
POGLEDATI VIDEO KAKO ZAKAZATI TERMIN
GENERALNI KONZULAT REPUBLIKE SRBIJE
NEĆE RADITI 11.11.2024.
Portal za izdavanje viza
Konkurs za sufinansiranje projekata namenjenih za region i dijasporu 2024
Konkursi Sektora za međunarodne odnose i evropske integracije u oblasi kulture Ministarstva kulture R. Srbije
Nova usluga - E-građanin - izdavanje parametara za aplikaciju Consent ID
Od 1. februara 2023.g. Generalni konzulat Republike Srbije u Hamburgu ima mogućnost da izdaje parametre i QR kod za instaliranje mobilne aplikacije ConsentID koja omogućava korisnicima veću dostupnost elektronskih usluga na portalu e-Uprava - https://euprava.gov.rs/.
Lica zainteresovana za ovu vrstu usluge dužna su da lično dođu u konzulat i sa sobom ponesu svoj važeći identifikacioni dokument Republike Srbije (ličnu kartu ili pasoš).
Radi izdavanja parametara, pre dolaska u konzulat potrebno je da se lice registruje na portaju e-Uprave, preko sledećeg linka: https://eid.gov.rs/sr-Cyrl-RS/
Sa detaljima u vezi sa aplikacijom ConsentID, sa Uputstvom za instaliranje mobilne aplikacije ConsentID i Uputstvom za prijavu mobilnom aplikacijom ConsentID, možete se upoznati preko sledećeg linka: https://euprava.gov.rs/.
VAŽNO OBAVEŠTENJE
Generalni konzulat radi sa strankama svakog radnog dana od 08:30 do 13:30 časova.
OBAVEŠTAVAMO DA JE ZA SVE KONZULARNE RADNJE OBAVEZNO PRETHODNO ZAKAZATI TERMIN OVDE.
U zakazanom terminu u Generalni konzulat će moći da udje samo lice koje treba da obavi konzularnu radnju. Pratnja je izuzetno moguća i dozvoljena maloletnoj deci, licima lišenim poslovne sposobnosti, kao i invalidima koji se ne mogu kretati bez pratnje. Lica koja nemaju zakazan termin, neće biti u mogućnosti da uđu u Generalni konzulat, osim u izuzetnim slučajevima koji moraju biti dokumentovani.
Jurisdikciono područje koje pokriva Generalni konzulat - Savezne pokrajine:
Hamburg
Bremen
Schleswig- Holstein
Niedersachsen
PROMOCIJA REPUBLIKE SRBIJE KAO POVOLJNE DESTINACIJE ZA POSLOVANJE
|